středa 9. června 2021

Křížem krážem














  ...a když už jsme došli z nádraží přes Stromovku a Císařský ostrov až do botanické, proč to nevzít zpátky ještě přes Letnou :)  


Můj milý, díky, že jsi mě zase jednou vyvez’.
Bylo to nečekané, bylo to náročné, byl to krásný a naplněný den … ♥



9 komentářů:

  1. Katko, vloni v červnu jsme absolvovali s manželem po Praze podobný pochoďák. Bylo krásně, málo lidí, užili jsme si to. A vidím, že vy taky :-)
    Pohodové dny přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalu objevuju v Praze i jiná místa než Staré město a Černý most :) a jsem příjemně překvapená, kolik toho nabízí i z "mého soudku" :)

      Vymazat
  2. Krásné putování a byla jsi kousek od nás))) Botanickou máme skoro za rohem)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně tam máte, fakt jsem byla překvapená. Takže příště kafe u vás! :)

      Vymazat
  3. Katko, tak jste si to užili. Pěkný výlet...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem nebyla docela dlouho v Praze, doslova ten výlet závidím.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Nepřetrhnout nit

Vdechuju jaro, vyrážíme ven, stihli jsme Štěstí s Hynkem Čermákem a Lucií Vondráčkovou (za mě výborný), protekční koncert Leoše Mareše, osca...