pondělí 29. července 2019

Já, ty, on, ona, ono


























Markových pětadvacet, Michalových osmačtyřicet. Dvoje narozeniny, dvojitý dort, trocha překvapení a pár dnů, kdy jsme byli na chvíli zase všichni spolu. Doma, venku, na výletě, u kafe, při filmu, u vína...
A pro mě nejvíc vidět ty dva zase pohromadě.


10 komentářů:

  1. příjemná podívaná...pěkné dny Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Taková mláďátka máš doma;)))
    Ale ten dort... ten teda je.
    A ta pohoda domova:)))
    Užívejte dál pospolu!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude manžel rád :)
      Dort byl borůvkovo-citrónový, opravdu lehký, momentálně se u nás přesunul na první "dortovou" příčku. Pekla jsem podle https://kitchenette.cz/clanek/boruvkovo-citronovy-letni-dort

      Vymazat
    2. Věk tvého manžela si já už ani nepamatuji ;)))), ale cítím se ješté na míň:))))))) a to je hlavní ne?
      No dort je úžásný i pro oko. A květy jsou jedlé?

      Vymazat
    3. My je teda nejedli, ale asi by se nic nestalo :)
      Jsou z hortenzie, co mám na zahradě

      Vymazat
  3. U mamičky, u mačičky, u tatina, u ....vás najlepšie:-)
    Krásni ste!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty vždycky tak pohladíš...

      Vymazat
    2. Tvoje reportáže sú pohladenie a veľká vzpruha pre mňa:-)
      Ty a Evička máte inšpirujúce láskavé zrelé vrelé ženstvo:-)

      Vymazat

Nepřetrhnout nit

Vdechuju jaro, vyrážíme ven, stihli jsme Štěstí s Hynkem Čermákem a Lucií Vondráčkovou (za mě výborný), protekční koncert Leoše Mareše, osca...