sobota 29. června 2019

Před začátkem
















prázdnin...
Levandule, řebříčky, třapatky, hosty, hortenzie... spousta meduňky a máty na sirup, když už jsem propásla ten z černého bezu, rumiště zarostlá vlčím mákem a rmenem (nebo je to heřmánek?), glazované špekáčky s mrkví, kvůli kterým naschvál kupuju víc kusů na opékání (aby jako zbylo a mohla jsem je další den "zpracovat")
i překvapení od Kačky, která si našla celoroční brigádu jako baristka v Costa Coffee. Týden v kostce plus něco navíc, něco jen "moje"... :)

4 komentáře:

  1. Přeji krásné letní lelkování se vším všudy-)
    Celoročně mezi kávou... To by mě asi ba:))))
    U nás velké přípravy na cestu do neznáma. Odpo čekám na Loli, v noci letí k móři.
    Mějte se hezky letně:)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to tak pekné: na záhrade, doma, aj s deťmi:-)(aktuálne závidím rastlinky:-))
    Máš nové lampy alebo vázu (tá sa mi v ikea páčila:-)) alebo tablet?
    pa!Pekné prázdniny!!

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné krásné prázdninové dny...

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za milé komentáře a krásné léto i Vám! Zdravím z dovolené v krásném místě východních Čech...

    OdpovědětVymazat

Podkrkonoší, mravenci a bledule

Mraky mravenišť, mraky bledulí a mraky nad hlavou.  Z Mostku na Zvičinu a zpátky do Bílé Třemešné. A  celou cestu Krkonoše jako na dlani...