sobota 4. srpna 2018

Dny všední i nevšední

















3 komentáře:

  1. Díky za virtuální návštěvu na mém blogu:-)
    KAtko, můžu navrhnout tykání ?
    Krásné fotky.., takové pravé letní.
    A moc se mi líbí obrázek s kafíčky. Odkud je ?
    Přeji hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ráda :) Tak tedy Evo, obrázek jsem viděla v jedné kavárně, ale nechtěli mně říct, kde by se dal sehnat. Tak jsem se pídila na internetu a našla stránky piccoloneexistuje.cz. A tady https://www.piccoloneexistuje.cz/download si stáhneš z pdf, co Ti bude vyhovovat. Nechala jsem si to pak barevně vytisknout na tvrdý papír a zarámovala. Jen ho ještě nikdo nepověsil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip a za užitečný odkaz.
      Mně se náhodou líbí jentak opřené obrázky :)))
      Hezký večer :)

      Vymazat

Podkrkonoší, mravenci a bledule

Mraky mravenišť, mraky bledulí a mraky nad hlavou.  Z Mostku na Zvičinu a zpátky do Bílé Třemešné. A  celou cestu Krkonoše jako na dlani...