čtvrtek 11. května 2023

Májový






















Kdo by tenkrát 'řek', že nám ta naše cyklo-válecí akce pod Kuňkou vydrží tak dlouho.
Letos jubilejní, pětadvacátá!
Ještě, že to ta Anča počítá.
:)



8 komentářů:

  1. To je tedy fakt bezvadná cyklo-válecí akce. Kdyby taková nebyla, tak by tak dlouho nevydržela.
    Po knížkách, které máš na fotce, se zrovna dnes chci v knihovně poptat :-).
    Opět prima fotky, které mám tady u Tebe ráda.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky jsou obě vynikající, určitě doporučuju. Detektivky od Klevisové stojí vždycky za to a Les v domě... za mě fakt síla.

      Vymazat
  2. Díky za krásný prvomájový report. Máte bezva tradiční akci.
    Les mám přečtený a za mě top kniha.
    Přeji hezký víkend. Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji přečetla jedním dechem, a i když jsem četla i negativní recenze, za mě se povedla.

      Vymazat
  3. Obdivujem, Kati, u vás všetko: vás, záhradu, výlety, deti, domácnosť, záhradu, skleník, fotky, espirit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Však u vás to není jiné, nakukuju přes IG :)

      Vymazat

Tělo tajné agentky

Hra podle skutečné postavy československých dějin Hany Krupkové o síle přežít za všech režimů (píše se v anotaci) a jedna z nejlepších insce...