pondělí 16. ledna 2023

Do vázy barvy, na stěny bílou























Pokračujeme, kde jsme před vánoci skončili. Tenhle postup malování "s mezičasem" mi vyhovuje, stíhám si v klidu uklidit, po sto letech přebrat šuplíky a skříňky a občas vymyslet i nějaký ten refresh. 
Mám štěstí, že malíři to vyhovuje taky tak a ke všemu ho mám doma. :)

Nejlíp se má samozřejmě Max, ten nemusí ani do práce ani makat. 



5 komentářů:

  1. Jaro uvítáte s čistým štítem :-), Kdysi jsme malovali celý dům najednou, ale teď už to máme taky tak - po místnostech. Jo,jo kocour, ten se má. Je to krasavec !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. To je výhra mít svého malíře doma))))
    Krásné dny tam u vás. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, a mně se ta zelená líbila. Já nemám ráda bílé stěny, ale ta kytka je moc hezká. Už potřebuji jaro!
    Zdravím. Jitka

    OdpovědětVymazat

Vídeň II.

Dohoda zněla jasně. Ona přežije formule, on muzeum umění. Přežili oba a ještě si to pochvalovali. :) Albertina museum,  F1 Exibition