čtvrtek 15. září 2022

Madeira VI.

Funchal. V jeho uličkách i v kopcích nad ním... 
Že prý oddychový den :))




































10 komentářů:

  1. Fakt paráda. Tolik krásných zážitků a fotek. Asi začnu balit :-)
    Mávám. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaká funchalská festa))) byli jste v botanické? A jeli jste dolů na saních? Tržnice je moje oblíbená. Zajdu tam pokaždé, když ve Funchalu jsem. Vzala jsem tam i mojí 76 letou mamku a nemohla jsem ji dostat odtud pryč)))) a černou espadu -tkaničnici jste ochutnali? Díky za připomenutí. Mávám do Hradce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi na saních jsme nejeli, moc na tyhle atrakce nejsme, hlavně jsme ale chtěli jít dolů pěšky a trochu "prozkoumat" okolí. Nakonec jsme ho prozkoumávali 23 km :) Ale jinak bylo všechno, i na espadu došlo. Pa

      Vymazat
  3. Hmm, krásné pokoukáníčko. Musel to být bezva den.
    Zdravím a přeji pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně nazdobené. To jsem teda koukala na tržnici. Krásné fotografie, projíždím je několikrát .-) Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tržnice je tam takové lákadlo pro turisty, nenechají tam nikoho chvilku bez toho, aby ochutnával a zkoušel chutě známého i neznámého ovoce a jídla. Proti obchodům je to hodně předražené, ale žije to tam a má to atmosféru. Hezké dny i vám!

      Vymazat

Podkrkonoší, mravenci a bledule

Mraky mravenišť, mraky bledulí a mraky nad hlavou.  Z Mostku na Zvičinu a zpátky do Bílé Třemešné. A  celou cestu Krkonoše jako na dlani...