čtvrtek 21. dubna 2022

Tak...



























... to byly Velikonoce, běžné dny i kvůli covidu několikrát odložený maturitní ples dohromady. 
Stihlo se toho hodně a mám pocit, že jsme se nezastavili ani na chvilku, ale ty pocity jsou strašně příjemný a nabíjející…



10 komentářů:

  1. A v rozpuku je všetko tak krásne a energetizujúce: v prírode, aj v živote človeka:-) Ste veľmi šikovní, všetci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škoda, že ten "rozpuk" trvá tak krátce :) Zrovna při tom maturitním plese jsem si uvědomila, že už je to 30 let, co jsem na tom samém místě stála taky... Tak neskutečně to uteklo!

      Vymazat
  2. Ahoj Katko, hezké jarní momentky od Tebe. Moc to sluší dceři na plese, má krásné šaty a je jak princezna ! Jo čas letí jako bláznivý... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí, a strašně. Musela jsem si to sem uložit, zvlášť když jsem měla dovoleno :) Taky moc zdravím a díky za pochvalu, vyřídím!

      Vymazat
  3. Tak... jsem si zase Tvoje vše vypovídající fotky užila. Mně na nich vždycky baví, že mají určitou společnou nit.
    Hezký víkend a příjemné i další dny, Katko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee tak to mě moc těší, že to píšeš. Tak nějak to vždycky zamýšlím, jen jsem nevěděla, jestli "to funguje" :)
      Díky a krásné dny i Tobě!

      Vymazat
  4. No jo..., takže zase vše super)))) Máte se tam u vás fajn.
    Přeji krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat

Vídeň II.

Dohoda zněla jasně. Ona přežije formule, on muzeum umění. Přežili oba a ještě si to pochvalovali. :) Albertina museum,  F1 Exibition