čtvrtek 3. února 2022

Tak zase...



















o kousek blíž jaru. Zatím sice jen ve váze a v mojí hlavě, ale i to je posun :)

P.S.: Když hledáš kočku, zeptej se, která místnost má jako jediná podlahové topení. Úspěch zaručen!
 


8 komentářů:

  1. Blaho, radosť, teším sa s vami a s Tebou Kati na jar, na rastlinky:-)
    Krásni ste, opatrujte sa!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jedu ještě na zimní vlně a u vás doma takové krásné jaro)))

    OdpovědětVymazat
  3. Máme doma bráchu tvého kocoura :-)
    A mně ta zima už taky leze na nervy, už aby byl duben, v práci klid a venku jaro.
    Tak ať nám to uteče. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky ještě na zimní vlně... Hezké fotografie i kytičky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec nemusíš psát dlouhé věty a Tvoje fotky řeknou vše. Mám Tvůj elegantní způsob prezentování se tady na blogu děsně ráda.
    Pravé jarní kvítko ještě doma nemám, ale včera jsem si v lese natrhala do vázy borůvenční (tak se to tady u nás říká). Když malé zelené lístečky vyraší, je to hezká dekorace.
    Pohodové dny, Katko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. už se taky těším...na jarní dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta Vaše kočka mě vždycky dostane!Fajn dny přeje Sylva

    OdpovědětVymazat

Podkrkonoší, mravenci a bledule

Mraky mravenišť, mraky bledulí a mraky nad hlavou.  Z Mostku na Zvičinu a zpátky do Bílé Třemešné. A  celou cestu Krkonoše jako na dlani...