středa 22. července 2020

Pětasedmdesát

















Marek 26, Michal poslední rok se čtyřkou na začátku.
Půl kila borůvek do dortu, vůně z grilu a všichni zase na chvíli spolu.
Rozkvetlá zahrada, 
třapatky plné motýlů a včel 
a slimáci, úspěšně likvidující všechno, co jsem letos zasadila.
Týden dovolené, 
týden po dovolené.
A neznámá únava, která se mě chytla a nechce se pustit...

Takové malé psychologicko-kulinářsko-zahradnické okénko :)

11 komentářů:

  1. krásné momentky, a třapatky taky zasadím,jsou nádherné,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádherné a hlavně vděčné. Po odkvětu je nechávám, dokud úplně neuschnou a teprve pak ostříhám, krásně se vysemení.

      Vymazat
  2. Tyhle rodinné oslavy jsou vždycky nej))))
    Gratulantům všeho hodně...hlavně zdraví.
    Dort je famózní.
    Papa a hezké červencové dny tam u vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dort je podle Kitchenette, kdyby ses potřebovala zbavit borůvek :)

      Vymazat
    2. Borůvek mám zrovna hodně, ale nemám co slavit)))) a mlsat jen tak??? To by mě sice ba, ale neměla bych to dělat. Tak se to snažím dodržet. Možná, kdyby mi ho někdo upekl, své návyky bych pozměnila)))))))

      Vymazat
  3. Když se dostaví neznámá únava, je třeba se zamyslet !
    Život v barvách, vůních a chutích.

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, taky se neustále chystám odpočívat a jsem čím dál víc unavenější. Pěkně jste slavili.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ste báječní, veľká gratulácia, my dnes a zajtra:-)

    OdpovědětVymazat

Nepřetrhnout nit

Vdechuju jaro, vyrážíme ven, stihli jsme Štěstí s Hynkem Čermákem a Lucií Vondráčkovou (za mě výborný), protekční koncert Leoše Mareše, osca...