středa 6. září 2023

Zpátky pod lízátky














Jsem ráda, že některé věci zůstávají...

Hradec Králové, slavnostní otevření nové arény. A nápad jít sem od nás pěšky spojením hned dvou příjemných věcí v jednom dni. 



10 komentářů:

  1. Povedlo se)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, viděla jsem v televizi. Jo jo, není nad tradice.
    Měj krásné babí léto. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě paráda ! Co se jenom můj muž najezdil do Hradce na fotbal coby divák !!! Brával sebou staršího syna a já měla havaj.
    Je dobře, že je zase vše OK !
    Měj se, Katko, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu dokonale rozumím. Není nad spojení příjemného s užitečným :))

      Vymazat
  4. Katko zdravím. Byl tam i můj taťka, v Hradci žije celý život. Já jsem se tam narodila a bydlela tam 25 roků, na lízátkový stadion jsem chodila na atletiku se školou. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, těch atletických školních akcí, co jsme na "lízátkách" zažili! Myslím, že je to nostalgie pro většinu hradečáků. Když je instalovali, byly mě 3 roky! :)

      Vymazat

Tělo tajné agentky

Hra podle skutečné postavy československých dějin Hany Krupkové o síle přežít za všech režimů (píše se v anotaci) a jedna z nejlepších insce...