čtvrtek 31. srpna 2023

Doma, venku i na nebi




























Srpen, 
to byly perseidy, které si padaly takovou rychlostí, že jsme si ani nestačili něco přát,
zahrada, ve které vykvetlo snad už úplně všechno, 
hodně tepla, 
bouřek a ostružin, 
večery venku, 
málo dovolené,
a taky nová (hlavně velká!) skříň do čerstvě vymalované předsíně :)


10 komentářů:

  1. I když málo dovolené, tak to byl i tak pěkný srpen. Hmm, taková skříň by se u nás v předsíni taky hodila. Baví mne Tvé příspěvky!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, spoustu radostí a potěšení jsi v srpnu měla. Ať se ti povede i září. Měj se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. http://es-ideas.blogspot.com/
    Nová skříň a hodně domácích zážitků se taky počítá))) Stále obdivuji tu vaši koupelnu a vidím madeirské foto na lednici.
    Hezký vstup do září.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky, ani nevíš, jak jsem ráda, že jsme šli s koupelnou do jednoduchosti, zatím jsem ještě nepocítila, že bych chtěla něco změnit. A to se mi často nestává.
      Madeira pořád v srdci, co Ti mám povídat :)

      Vymazat
  4. Ahoj Katko novou koupelnu bych chtěla taky, Tvoje se mě moc líbí. Všechno Ti to hezký kvete... Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat

Tělo tajné agentky

Hra podle skutečné postavy československých dějin Hany Krupkové o síle přežít za všech režimů (píše se v anotaci) a jedna z nejlepších insce...