sobota 18. listopadu 2023

U mě dobrý
























Jako můj nejneoblíbenější měsíc se letošní listopad zatím pochlapil. Jestli mu to vydrží i v druhé půlce, nejspíš budu muset svůj žebříček ještě přehodnotit :)

Mára v jednom kole, fotky si musím stahovat z instagramu. Holt kovářovic kobyla. Ale mám radost, z kluka jednoho. Našeho. Šikovnýho.

A s Renčou na Báru, tentokrát Pardubice, Žlutý pes. 



9 komentářů:

  1. Mám to s listopadem stejně! Není můj oblíbený, ale letos zatím to s ním šlo. Ovšem dnes už je to on. Sv.Martin se o týden opozdil a tak za oknem je teď ráno trochu bíle poprášíno, ovšem je to mokré a vypadá to, že den bude pěkně vlezlý.
    Opět pěkné zdokumentování Tvých dní. Mám Tvoje fotky ráda, ale to Ty už z mých předchozích komentářů víš.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, a moc mě to těší. Tak vzhůru do druhé půlky, ať se nám vydaří i ta!

      Vymazat
  2. Šikovná celá rodinka)))) máte se fajn.
    Zdravím z lázní, jsem ve Varech)))

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že číča je filmový znalec... a pohodář. V příštím životě bych chtěla být kocour (ten náš). Jinak pěkné, pohoda, zážitky, úspěchy. Krásný listopad, který je jinak nic moc. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat

Tělo tajné agentky

Hra podle skutečné postavy československých dějin Hany Krupkové o síle přežít za všech režimů (píše se v anotaci) a jedna z nejlepších insce...