úterý 30. května 2023

Něhy











Barbora Poláková, Něhy tour
Střecha Radost, Žižkov



12 komentářů:

  1. Hmmm, dobrá společnost. Báru miluje moje kolegyně, tak jsem trochu v obraze))) Papa a hezké dny tam u vás. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolegyně má dobrý vkus, že zdravím :) Byl to balzám na duši...
      Krásné dny i Tobě!

      Vymazat
  2. Pěkné to muselo být !
    Pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. A ty texty, myšlenky...za mě jedna z nej zpěvaček u nás.

      Vymazat
  4. Ahoj Katko, tak jste si to hezky užili ! Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Musela jsem povolat do boje google, jak to není metal, jsem zoufale nezasvěcená.
    Zní to ale pohodově a jsem ráda, že jste si to užili. Hlavně koncert na střeše mi přijde dost originální, to jsem ještě nezažila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase nepolíbená metalem, ale koukám, že s domácími mazlíčky jsme na tom obě stejně :) Díky za milý komentář, zdravím

      Vymazat

S předstihem

I konvalinky o pár týdnů dřív, tak jako letos všechno... A konečně dokončený plot. To je zase druhý extrém, ale véééélká radost :)